Συχνές Ερωτήσεις
Χρειάζεται μόνο όνομα, επίθετο και email. Εναλλακτικά κάνεις την εγγραφή σου απλά και γρήγορα με Facebook ή λογαριασμό Google
Φυσικά και μπορείς. «Επισκέπτης» σημαίνει ότι δεν καταγράφονται τα στοιχεία σου πουθενά στην πλατφόρμα και άρα δεν μπορεί το “Fimble Core” να σου στέλνει προσφορές και ειδικές εκπτώσεις βασισμένες στις αγοραστικές σου προτιμήσεις.
Παρ' όλ' αυτά μπορείς να επιλέξεις ό,τι θέλεις από τις κατηγορίες προϊόντων, να παραγγείλεις και να σου παραδοθούν στο σημείο που θα μας δηλώσεις.
Λάβε υπόψιν σου ότι δεν είναι όλες οι Προσφορές μας διαθέσιμες στην λειτουργία Επισκέπτη. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορείς να επωφεληθείς όλων των προσφορών μας αν δεν είσαι εγγεγραμμένο μέλος.
Σε κάθε πιάτο που επιλέγεις θα βρεις από κάτω όλα τα διαθέσιμα υλικά που μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις, κάνοντας κλικ.
Εδώ μπορείς να προσθέσεις κάποια επιπλέον λεπτομέρεια σχετικά με το πιάτο ή κάποιο υλικό. Παρόλα αυτά, εφόσον μια επιλογή δεν είναι διαθέσιμη, δεν μπορούμε να δεσμευτούμε ότι το σχόλιό σου θα ληφθεί υπόψη. Για παράδειγμα αν σημειώσεις «χωρίς αλάτι», θα το λάβουμε υπόψη και δεν θα βάλουμε καθόλου πρόσθετο αλάτι - το προϊόν όμως μπορεί να έχει ήδη αλάτι. Επιπλέον, αν μας γράψεις να προσθέσουμε κάποιο υλικό που χρεώνεται επιπλέον, χωρίς να έχεις μαρκάρει το αντίστοιχο διαθέσιμο box, δεν θα ληφθεί υπόψιν. Για να είσαι σίγουρος σχετικά με το αν κάτι γίνεται ή όχι, μπορείς να καλέσεις στο κατάστημα και να μας ρωτήσεις!
Εδώ μπορείς να γράψεις σχόλια που αφορούν την παράδοση της παραγγελίας. Για παράδειγμα μπορείς να γράψεις να μην χτυπήσουμε το κουδούνι, αλλά να σε καλέσουμε. Τα σχόλια που γράφονται σε αυτό το πεδίο εμφανίζονται μόνο στον οδηγό. Αυτό σημαίνει πως δεν μπορείς να γράψεις - για παράδειγμα - ότι δεν θέλεις αλάτι στις πατάτες σου
Καθώς η παραγγελία σου θα ξεκινήσει να ετοιμάζεται σχεδόν αμέσως μετά την ολοκλήρωσή της, θα πρέπει να μας καλέσεις το συντομότερο δυνατόν στο κατάστημα και να μας ενημερώσεις ώστε να το φροντίσουμε άμεσα
Βεβαίως μπορείς, σε κάθε στάδιο. Είναι προτιμότερο όμως να το κάνεις γρήγορα, πριν αναχωρήσει ο οδηγός από το κατάστημα, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε άμεσα την όποια τροποποίηση.
Για να ακυρώσεις μια παραγγελία, καλείς απευθείας στο τηλέφωνο του καταστήματος ή στο τηλεφωνικό κέντρο.
Με την ακύρωση της παραγγελίας φροντίζουμε να προχωρήσουμε άμεσα στην διαδικασία επιστροφής του ποσού. H εντολή επιστροφής των χρημάτων δίνεται κατά τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και το ποσό φαίνεται, ανάλογα με την τράπεζα, σε 3 – 4 εργάσιμες ημέρες
Σύμφωνα με τον νόμο 4496/2017 που εισήγαγε την Οδηγία 2015/720ΕΕ, επιβάλλεται από την 1η Ιανουαρίου 2018 περιβαλλοντικό τέλος για τις λεπτές πλαστικές σακούλες μεταφοράς. Αποτελεί μέρος της εναρμόνισης της Ελληνικής Νομοθεσίας με Ευρωπαϊκή Οδηγία. Ο παραπάνω νόμος ορίζει περιβαλλοντικό τέλος 0,07€ συν ΦΠΑ 24%, δηλαδή σύνολο 0,09€ ανά σακούλα και εμφανίζεται στο τέλος της παραγγελίας σου ως «Σακούλα πλαστική - περιβαλλοντικό τέλος».